duminică, 27 septembrie 2009

O sansa irosita

Un esec rasunator! Asa as caracteriza concertul lui Emir Kusturica de la Arad. Si asta nu pentru ca artistul si trupa sa nu au facut un show de calitate, ca oriunde in alta parte a lumii civilizate (cu exceptia sonorizarii, care a lasat mult de dorit), si nici pentru ca aradenii nu l-ar indragi suficient de mult pe celebrul regizor si muzician. Ci pentru ca promovarea spectacolului a fost ca si inexistenta din partea organizatorilor.

Nu am vazut afise prin Arad, nu am vazut reclame de genul "Mai avem bilete la Kusturica, veniti la cel mai tare spectacol al anului!!!". Nu am vazut nici macar banala si traditionala conferinta de presa care are loc inaintea unor evenimente majore, ca Festivalul Internaţional de Film (care a avut loc la Arad, nu Bucuresti! Sau nu stiati?!), in deschiderea caruia a cantat artistul. Chiar daca a facut mari eforturi sa nu arate ca este dezamagit de prezenta slaba, doar vreo 500 de spectatori (dar foarte energici), Kusturica a plecat de la Arad cu un gust amar, iar asta mi-au marturisit-o cei din anturajul sau. Aici a avut cei mai putin spectatori din cariera sa, in care de obicei salile de concert sunt pline pana la refuz iar stadioanele aduna si 100.000 de oameni.
Nu m-a mirat deloc cand diverse cunostinte mi-au marturisit ca nu stiau de prezenta lui Emir Kusturica in orasul nostru sau ca nu au auzit nimic de festivalul de film. Iar cei care stiau de concert si nu au mers mi-au spus ca au fost convinsi ca nu se mai gasesc bilete si, prin urmare, nu si-au mai facut sperante sa-l vada pe artist. Cand, de fapt, s-a dovedit ca biletele au fost tiparite degeaba. O sansa irosita de aradeni! Pentru ca e clar ca Emir Kusturica nu va mai calca in acest oras vreodata.

Niciun comentariu: